Często zadawane pytania

Kto pyta nie błądzi! Poniżej znajdziecie listę przykładowych pytań dotyczących naszego sklepu, produktów i usług. Staraliśmy się odpowiedzieć na wszystkie możliwe pytania. Jeśli jednak nie ma tu informacji, której potrzebujesz – skorzystaj z naszego formularza kontaktowego lub skontaktuj się z nami mailowo.

Zamówienia i realizacja

Cieszymy się, że chcesz złożyć zamówienie na nasze produkty. Możesz to z łatwością zrobić na naszej stronie www.papyndekel.pl. Wybierz produkty, które Cię interesują, dodaj je do koszyka, przejdź do kasy, wypełnij niezbędne informacje, wybierz metodę płatności i zatwierdź zamówienie. Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami mailowo na hello@papyndekel.pl lub telefonicznie.

Oczywiście! Jeśli nie znajdziesz w naszym sklepie tego czego potrzebujesz, chętnie stworzymy dla Ciebie projekt indywidualny. Skontaktuj się z nami mailowo, telefonicznie lub przez formularz kontaktowy. Napisz śmiało co Ci chodzi po głowie, a my odpowiemy najszybciej jak możemy. Pamiętaj, że czas realizacji zamówienia indywidualnego może być wydłużony.

Jeśli chcesz dokonać zmian w zamówieniu po jego złożeniu, jak najszybciej skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Postaramy się jak najlepiej pomóc, jednakże nie możemy zagwarantować możliwości wprowadzenia zmian, jeśli zamówienie jest już w procesie realizacji. Zmiana danych do wysyłki jest możliwa jedynie do czasu zarejestrowania przesyłki u przewoźnika.

Jeśli dane do zamówienia są nieprawidłowe, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Postaramy się jak najlepiej pomóc. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, będziemy mogli poprawić dane przed wysyłką. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, nie będziemy w stanie wprowadzić zmian. W takim przypadku zalecamy skontaktowanie się z firmą kurierską, aby ustalić czy można dokonać korekty adresu dostawy.

W pierwszej kolejności sprawdź folder ze spamem w swojej skrzynce pocztowej, ponieważ czasami wiadomości mogą trafić tam przypadkowo. Jeśli nie znajdziesz potwierdzenia nawet w folderze ze spamem, skontaktuj się z nami, podając swoje imię, nazwisko i adres e-mail, który został użyty podczas składania zamówienia. Postaramy się jak najszybciej sprawdzić sytuację i ponownie przesłać Ci potwierdzenie zamówienia.

Oczywiście! Jedną z głównych cech naszych produktów jest ich wyjątkowy, indywidualny charakter. Większość naszych produktów posiada możliwość dodania personalizacji bezpośrednio na stronie produktu lub w komentarzu do zamówienia. Przyjmujemy też zamówienia indywidualne. Skontaktuj się z nami mailowo, telefonicznie lub przez formularz kontaktowy.

Personalizowane pamiątki i upominki to nasza specjalność. W zależności od produktu, możesz dodać własny tekst, imię, datę i życzenia. Dokładne instrukcje o tym jaki element produktu może zostać dostosowany, znajdziesz na stronie produktu. Są tam specjalne pola formularza, które należy uważnie wypełnić. Pamiętaj, żeby dokładnie sprawdzić wszystkie personalizowane treści, ponieważ nie redagujemy tekstów i nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne błędy. Treść personalizacji znajdziesz w podsumowaniu zamówienia. Jeśli wkradł się tam błąd, skontaktuj się z nami jak najszybciej!

Niestety, obecnie nie oferujemy opcji podglądu personalizacji przed złożeniem zamówienia. Na naszych stronach na Facebooku i Instagramie pokazujemy przykłady personalizacji produktów, które zostały zamówione przez naszych klientów. Będą one inspiracją i pomogą Ci uzyskać wizualne wyobrażenie o efekcie końcowym.

Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj od 3 do 5 dni roboczych od momentu potwierdzenia płatności. Jeśli zamówienie wymaga personalizacji, może to wydłużyć czas realizacji. Informacje na ten temat znajdziesz na stronie produktu. Pamiętaj, że czas realizacji jest liczony od momentu potwierdzenia płatności do momentu wysłania przesyłki. Nie obejmuje on więc czasu transportu ustalonego przez przewoźnika.

Jeśli potrzebujesz przyspieszyć realizację zamówienia, skontaktuj się z nami bezpośrednio po złożeniu zamówienia. Niestety nie możemy zagwarantować, że będzie to możliwie, zwłaszcza w okresie przedświątecznym. Pamiętaj, że czas realizacji jest liczony od momentu potwierdzenia płatności do momentu wysłania przesyłki. Nie obejmuje on więc czasu transportu ustalonego przez przewoźnika.

Płatności i wysyłka

Akceptujemy płatności online w serwisie PayU, płatności kartą kredytową i PayPal. Podczas składania zamówienia będziesz miał/ła możliwość wybrania preferowanej metody płatności. W przypadku zamówień indywidualnych składanych drogą mailową, możliwa jest też płatność przelewem bankowym.

Niestety, nie akceptujemy płatności za pobraniem. Realizacja zamówienia jest możliwa jedynie po dokonaniu przedpłaty.

Tak, zamówienie możesz odebrać w siedzibie naszej firmy w Pawłowicach. Wybierz tę opcję podczas składania zamówienia w naszym sklepie. Niestety, nie oferujemy opcji płatności przy odbiorze. Realizacja zamówienia jest możliwa jedynie po dokonaniu przedpłaty. Możemy zrealizować zamówienie z odbiorem osobistym po otrzymaniu płatności online lub przelewem bankowym. Po złożeniu zamówienia skontaktuj się z nami drogą mailową lub telefonicznie, aby ustalić termin odbioru zamówienia.

Koszty te są zależne od wybranej metody dostawy, przewoźnika i gabarytów zamówienia. Korzystamy z usług znanych przewoźników jak InPost, DPD, czy Pocztex. Szczegółowa kalkulacja kosztów jest możliwa podczas składania zamówienia w naszym sklepie internetowym.

Tak, istnieje możliwość dostawy zamówienia za granicę, ale będzie się to wiązało z wyższymi kosztami wysyłki. Nie można też wybrać tej opcji składając zamówienie w naszym sklepie internetowym. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji na temat dostępnych krajów docelowych i kosztów wysyłki międzynarodowej.

Czas dostawy jest zależny od wybranej metody wysyłki i od ustaleń przewoźnika. Standardowo czas dostawy wynosi od 2 do 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Prosimy pamiętać, że może się on wydłużyć w sezonie przedświątecznym i w przypadku zamówień międzynarodowych.

Tak, kiedy Twoje zamówienie zostanie  otrzymasz e-mail z potwierdzeniem, w którym znajdziesz również numer śledzenia przesyłki. Możesz użyć tego numeru na stronie przewoźnika, aby sprawdzić status dostawy.

Jeśli potrzebujesz przyspieszyć realizację zamówienia, skontaktuj się z nami bezpośrednio po złożeniu zamówienia. Niestety nie możemy zagwarantować, że będzie to możliwie, zwłaszcza w okresie przedświątecznym. Pamiętaj, że czas realizacji jest liczony od momentu potwierdzenia płatności do momentu wysłania przesyłki. Nie obejmuje on więc czasu transportu ustalonego przez przewoźnika.

Zwroty i reklamacje

Przykro nam, jeśli produkt nie spełni Twoich oczekiwań. Oczywiście masz prawo do odstąpienia od umowy do 14 dni od złożenia zamówienia. Musisz nas jednak o tym jak najszybciej poinformować drogą mailową. Możesz sformułować oświadczenie samodzielnie lub skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który znajdziesz tutaj.

Aby odstąpić od umowy, musisz odesłać produkt w oryginalnym opakowaniu, który nie nosi śladów użytkowania ani uszkodzeń. Możesz otworzyć oryginalne opakowanie w celu zapoznania się z zawartością. Upewnij się, że towar jest odpowiednio zapakowany, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu. Dołącz do produktu dokument sprzedaży i koniecznie powiadom nas o zwrocie mailowo. Odeślij towar niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 10 dni od dnia, w którym poinformowałeś/łaś nas o odstąpieniu od umowy. Wyślij nam wiadomość mailową potwierdzającą nadanie zwrotu. Nie zapomnij podać numeru konta, na które zwrócimy ci pieniądze. Nie zwracamy kosztów dostawy ani kosztów odesłania produktu. Nie akceptujemy też przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Zwrot kosztów zakupu zostanie dokonany w terminie do 14 dni roboczych od otrzymania zwróconego towaru.

Pamiętaj, że produkty robione na zamówienie, czyli wszystkie personalizowane przedmioty, nie mogą być wykorzystane do powtórnej sprzedaży, dlatego nie podlegają one prawu zwrotu. Więcej na ten temat, przeczytasz w regulaminie naszego sklepu. Prosimy zapoznaj  się z nim przed złożeniem zamówienia.

Ze względu na specjalny charakter personalizacji, produkty te nie podlegają zwrotowi, chyba że wystąpi w nich wada fabryczna lub błąd po naszej stronie. Prosimy o skontaktowanie się z nami w przypadku jakichkolwiek problemów, abyśmy mogli rozwiązać sytuację.

Twoja satysfakcja z zamówienia jest dla nas najważniejsza. Dlatego jeśli produkt nie odpowiada Twoim oczekiwaniom, jest niezgodny z zamówieniem lub uszkodzony, prosimy o jak najszybszy kontakt na adres hello@papyndekel.pl. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie i postaramy się znaleźć najlepsze rozwiązanie. Szczegółowe informacje na temat warunków reklamacji znajdziesz tutaj, w regulaminie naszego sklepu.
Dokładamy wszelkich starań, aby dokładnie zabezpieczyć Twoje zamówienie i dobrze przygotować je do podróży. Z doświadczenia wiemy, że droga do celu bywa wyboista, przez co delikatne przedmioty mogą ulec uszkodzeniu. Dlatego z góry przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z otrzymaniem uszkodzonego produktu. Aby zgłosić problem, skontaktuj się z nami mailowo i podaj nam szczegółowe informacje na temat uszkodzenia. Wymagane będą również zdjęcia produktu w celu oceny sytuacji. Postaramy się jak najszybciej znaleźć rozwiązanie, które może obejmować wymianę uszkodzonego produktu lub zwrot pieniędzy.
Oczywiście! Nasz dział obsługi klienta jest dostępny, aby pomóc Ci w każdej kwestii. Możesz skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy, lub wysłać e-mail na adres hello@papyndekel.pl. Postaramy się jak najszybciej udzielić odpowiedzi na Twoje pytania.